Sla naar hoofdinhoud
Amsterdam, The Netherlands |

Fringe Company en D2L kondigen partnership aan

Deze samenwerking maakt het voor onderwijsinstellingen mogelijk om het beste resultaat te halen uit hun digitale leer- en werkomgeving en de persoonlijke ontwikkeling van zowel studenten als docenten.

Amsterdam,  20 december 2021

Fringe Company, bekend om haar studentinformatiesysteem EducationOnline en leerplatform OnderwijsOnline gaat samenwerken met D2L Inc.; wereldwijd leider op het gebied van leertechnologie en ontwikkelaar van Brightspace. D2L bedient in Nederland al een groot aantal hogescholen en universiteiten.

D2L Brightspace is een toonaangevend leerplatform dat krachtige online tools en onderwijs- en leerervaringen biedt aan studenten en docenten. Dit gecombineerd met de onderwijsproducten van Fringe is hét recept voor flexibel, persoonlijk onderwijs dat Leven Lang Ontwikkelen ondersteunt en stimuleert. Waardoor zowel docenten als studenten het beste uit zichzelf kunnen halen.

Jeroen Platvoet, CEO Fringe Company: ‘We zien dat de implementatie van online leren in het onderwijs door de COVID-19 pandemie versneld is. Door de samenwerking met D2L kunnen wij een complete, veilige digitale leer- en werkomgeving bieden die het online leren ondersteunt. En waarmee we bijdragen aan het creëren van inspirerende leerervaringen. ‘

Stewart Watts, VP Sales EMEA D2L ‘’ We zijn zeer verheugd om deze samenwerking aan te gaan met Fringe. Niet alleen is er een mooie synergie tussen ons, maar Fringe brengt veel kennis en ervaring mee dat zeer waardevol is voor ons eigen doel om digitale leren in het MBO te transformeren door onze next generation learning platform D2L Brightspace.”

Over Fringe

Fringe is een Nederlandse onderneming gevestigd in Deventer. Een vakkundig en gedreven team van professionals met passie voor het onderwijs. Fringe faciliteert het onderwijs met een studenten informatiesysteem voor het middelbaar beroepsonderwijs (EducationOnline) en een flexibel leerplatform voor middelbaar- en hoger beroepsonderwijs (OnderwijsOnline). Met de software ondersteunt Fringe het onderwijspersoneel én bieden ze inzicht in en overzicht om direct in te kunnen spelen op het individuele ontwikkel- en leerproces van de student.

OVER D2L

D2L verandert de manier waarop de wereld leert – en helpt studenten van alle leeftijden meer te bereiken dan ze ooit voor mogelijk hielden. D2L werkt nauw samen met klanten over de hele wereld en ondersteunt miljoenen mensen bij het online en fysiek studeren. Meer dan 1.000 medewerkers wereldwijd zijn toegewijd om de beste leermiddelen te ontwikkelen en de wereld beter achter te laten dan waar ze hem aantroffen. Meer informatie over D2L voor K-12, hoger onderwijs en bedrijven vindt u op www.d2l.com.

OVER D2L BRIGHTSPACE

D2L Brightspace is een cloud-based leerplatform dat is gebouwd voor mensen die veel waarde hechten aan studenten succes en hen te helpen zich voor te bereiden op wat komen gaat.

Het geeft docenten in uw instelling tools waar ze dol op zullen zijn en maakt het gemakkelijk om uitzonderlijke ervaringen van studenten in het klaslokaal of volledig online te ondersteunen. D2L Brightspace is ontworpen in nauwe samenwerking met klanten over de hele wereld – het bouwen van een pedagogisch rijke set van functies om betrokkenheid, retentie en leerresultaten te verbeteren. Het maakt het ook makkelijker om te beoordelen en feedback te geven.

D2L Brightspace is zorgenvrij met een betrouwbaarheid van 99,99%. Het is zeer toegankelijk en ziet er prachtig uit op elk mobiel apparaat, waardoor het voor docenten gemakkelijker wordt om elke leerling te bereiken.

D2L Brightspace heeft meerdere brancheonderscheidingen gewonnen, waaronder de nr. 1 LMS-Technology voor next generation online teaching and learning.

FRINGE COMPANY

Zutphenseweg 29c, 7418 AH Deventer