Sla naar hoofdinhoud

D2L opnieuw meermaals bekroond

Brightspace erkend als toonaangevend platform door SIIA CODiE Awards

Persbericht

Op 23 juni 2021 won Brightspace de award voor Best Solution for Students with Special Needs, Best Customer Experience in EdTech en Best Remote Learning Experience Partner K-12/Higher Education tijdens de jaarlijkse SIIA CODiE Awards. De prestigieuze CODiE Awards worden uitgereikt aan bedrijven wereldwijd die de meest innovatieve onderwijstechnologieproducten ontwikkelen.

“Het geeft enorm veel voldoening dat we opnieuw in de prijzen zijn gevallen tijdens de SIIA CODiE Awards”, zei John Baker, President en CEO van D2L. “Het is onze missie om de manier waarop we leren te transformeren. Door COVID-19 is het nu belangrijker dan ooit dat we ons tot het uiterste inspannen om leerlingen, studenten en docenten wereldwijd te ondersteunen. Iedereen bij D2L draagt innovatie en uitmuntendheid hoog in het vaandel, en deze awards bevestigen dat leerlingen en studenten nut hebben van onze producten.”

“Wij willen alle winnaars van de Ed Tech CODiE Awards van 2021 feliciteren”, zei Jeff Joseph, President van SIIA. “De COVID-19-pandemie herinnert ons eraan hoe belangrijk innovatieve onderwijstechnologie is. De winnaars van dit jaar nemen een bijzondere plaats in in de 35 jaar dat de CODiE Awards bestaan.”

Gezien de huidige COVID-19-situatie maakte de Software & Information Industry Association (SIIA), de belangrijkste handelsorganisatie voor de software- en digitalecontentsector, alle CODiE-winnaars bekend tijdens een online evenement.

In totaal werden er 45 awards toegekend voor producten en diensten die specifiek zijn ontwikkeld voor onderwijsprofessionals, waaronder de meest begeerde award, namelijk die van Best Overall Education Technology Solution.

Het winnen van een SIIA CODiE Award is een hele eer. Eerst bepaalt een deskundige jury van docenten en beheerders middels een strenge beoordeling wie de finalisten zijn. Daarna kunnen SIIA-leden stemmen op de finalisten. De scores van beide rondes bepalen wie in de prijzen valt.

Ga voor meer informatie over de awards naar http://www.siia.net/codie.

Informatie over de winnende producten is te vinden op https://history.siia.net/codie/2021-Winners.

Over de CODiE Awards

De SIIA CODiE Awards zijn het enige door vakgenoten beoordeelde prijzenprogramma voor producten en diensten op het gebied van onderwijstechnologie. Sinds 1986 zijn duizenden producten, diensten en oplossingen onderscheiden met een CODiE Award. Ga voor meer informatie naar siia.net/CODiE.

Over Brightspace van D2L

Brightspace van D2L is een cloudgebaseerd leerplatform gebouwd voor mensen die het succes van studenten heel belangrijk vinden.

Het platform maakt het mogelijk om zowel in de klas als online een uitzonderlijke leerervaring neer te zetten en goed contact te onderhouden. Bovendien omvat het platform allerlei handige tools voor docenten. En met 99,99% uptime staat Brightspace voor zorgeloos gebruik. Het platform is zeer toegankelijk en ziet er op elk mobiel apparaat mooi uit, zodat docenten al hun leerlingen en studenten kunnen bereiken, en leerlingen en studenten het beste uit zichzelf kunnen halen.

Brightspace van D2L heeft meerdere awards gewonnen. Meer informatie over Brightspace voor het lager en middelbaar onderwijs of het hoger onderwijs.

Over D2L

D2L verandert de manier waarop de wereld leert en helpt lerenden van alle leeftijden meer te bereiken dan ze ooit voor mogelijk hielden. D2L werkt nauw samen met klanten over de hele wereld en ondersteunt miljoenen mensen bij het leren online en op locatie. Onze ruim 950 medewerkers wereldwijd doen er alles aan om de beste onderwijsproducten te maken en zo de wereld een beetje beter te maken. Ga naar www.D2L.com voor meer informatie over D2L voor het lager, middelbaar en hoger onderwijs en voor bedrijven.